تماس با ما

بازدیدکندگان گرامی، ما از تعاملات و بازخوردهای شما بسیار قدردانی می‌کنیم. به همین دلیل، ما همواره برای پاسخگویی به سوالات، نظرات و پیشنهادات شما در دسترس هستیم. با تشکر از علاقه‌مندی شما به تماس با ما. ما بسیار خوشحالیم که از طریق شبکه‌های مجازی و روش‌های دیگر با ما در ارتباط باشید. شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر با ما تماس بگیرید

تماس با ما

نمایندگی تعمیر فوری تمامی نقاط استان تهران از جمله شرق تهران ، غرب تهران ، شمال تهران و جنوب تهران را پوشش می دهد . بنابراین ، تمامی ساکنان و همشهریان عزیز تهران می توانند برای دریافت خدمات تعمیر، با مجموعه تعمیر فوری در ارتباط باشند . برای تماس با ما کافیست با شماره تلفن های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید . در نظر داشته باشید که شماره  تلفن تماس برای هر یک از بخش های تهران متفاوت است . بنابراین ، بر اساس محدوده مورد نظر خود اقدام به تماس نمایید .با تشکر واحد خدمات ارتباطات مشتریان تعمیر فوری.

 شمال: 02126121236

 غرب: 02144355988

 شرق: 02133825437

جنوب: 02166640966

 شمال: 02126121236

غرب: 02144355988

شرق: 02133825437

جنوب: 02166640966

فرم تماس با ما 

تعمیر فوری برای ارتباط راحت‌تر شما، یک فرم تماس با ما در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید از این فرم استفاده کنید و پیام خود را برای ما ارسال کنید. ما تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم. نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. ما به دنبال بهبود و پیشرفت مداوم خدماتمان هستیم و با توجه به نظرات شما، می‌توانیم بهترین تجربه را برای شما فراهم کنیم. لذا، از شما دعوت می‌کنیم که هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را با ما در میان بگذارید.

ما متعهد هستیم که در سریع‌ترین زمان ممکن به پیام شما پاسخ دهیم. زمان پاسخگویی ما در معمولی‌ترین حالت، یک روز کاری است. اما در برخی موارد، ممکن است به دلیل حجم بالای پیام‌ها، زمان بیشتری نیاز باشد. با تشکر از همکاری و اعتماد شما. ما منتظر شنیدن نظرهای شما هستیم و سعی خواهیم کرد تا هرگونه کمک و پشتیبانی لازم را به شما ارائه دهیم.

تماس با ما

راه های تماس با ما در شبکه های اجتماعی

علاوه بر راه‌های تماس با ما که ارائه دادیم، شما همچنین می‌توانید با ما از طریق شبکه‌های مجازی نیز در ارتباط باشید. در زیر، راه‌های تماس با ما در شبکه‌های مجازی را برای شما فهرست کرده‌ایم:

صفحه رسمی فیسبوک:لینک صفحه فیس بوک  

– حساب توییتر: لینک صفحه توییتر   

تلگرام: لینک تلگرام

– واتس اپ:لینک واتس اپ   

– صفحه اینستاگرام: [لینک صفحه اینستاگرام]   

ما در شبکه‌های مجازی به منظور ارائه محتوا، اطلاعات جدید، تخفیفات و اخبار مرتبط فعالیت داریم. می‌توانید از طریق این شبکه‌ها با ما در ارتباط باشید، نظرات و سؤالات خود را مطرح کنید و با جامعه ما در این شبکه‌ها پیوند برقرار کنید.

با دنبال کردن ما در شبکه‌های مجازی، شما می‌توانید از آخرین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های ما مطلع شوید و به صورت مستقیم با تیم ما در تعامل باشید. ما همیشه منتظر دیدار شما در شبکه‌های مجازی و  پاسخگویی به سؤالات و نظرات شما خواهیم بود.

دفتر مرکزی

آدرس

اتوبان حکیم به سمت غرب _ بعد از ستاری _ نبش شقایق شمالی _ پلاک 5 _ واحد 1

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

4.8/5 - (19 امتیاز)