فرم ثبت سفارش آنلاین ۲۴ ساعته

white house

نمایندگی وایت هاوس در تهران

تعمیر فوری به عنوان معتبر ترین نمایندگی تعمیر وایت هاوس در شمال تهران ، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران و با بیش از 20 سال سابقه در این حوزه، کلیه خدمات تعمیرات را در کمترین زمان و با پایین ترین قیمت در منزل برای شما انجام می دهیم. اگر به دنبال تعمیرات قطعات وایت هاوس می باشید می توانید از طریق شماره تلفن موجود در وب سایت با شماره تماس نمایندگی وایت هاوس  ارتباط بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.تعمیرات تخصصی وایت هاوس توسط تکنسین‌های با تجربه و آشنا با کلیه تجهیزات و  ضمانت خدمات و گارانتی قطعات صورت  میپذیرد جهت در خواست تعمیرکار لطفا فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

دسته بندی خدمات

چرا شرکت تعمیر فوری

ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی و کولرهای گازی در استان البرز سرعت در پاسخگویی، تخصص فنی، رضایت مشتری

شماره تلفن تماس نمایندگی وایت هاوس

شماره تلفن تماس نمایندگی وایت هاوس

 شمال: 02126121236

 غرب: 02144355988

 شرق: 02133825437

جنوب: 02166640966

 شمال: 02126121236

غرب: 02144355988

شرق: 02133825437

جنوب: 02166640966

نمایندگی وایت هاوس در تهران

تاریخچه برند وایت هاوس White Westinghouse

دروایت وستینگهاوس، ماموریت ما این است که با ارائه انرژی پایدار و لوازم، روشنایی، و لوازم خانگی برقی قابل اعتماد برای خانه، زندگی معنادار را تقویت کنیم.

به عنوان شرکتی که بیش از 100 سال پیش قدرت را به آمریکا آورد، ما در تلاش هستیم تا زندگی روزمره را با نوآوری قابل اعتمادی که مردم را برای لحظات مهم گرد هم می آورد، بهبود بخشیم. ما با میراث راهنمایی در نوآوری و کیفیت خود، با رهبران صنعت در توسعه ، تولید و طراحی محصولات همکاری نزدیک داریم تا مجموعه‌ای از محصولات با عملکرد بالا را برای مشتریان مسکونی و صنعتی در سراسر جهان ارائه دهیم. ما امروز برای نسل‌های آینده از توسعه شبکه برق گرفته تا تولید انرژی پایدار بدون کربن پیشگام بوده‌ایم.

خدمات تعمیر دوستانه و قابل اعتماد لوازم خانگی وایت هاوس:

 از تماس اولیه با شخصی که تماس را رزرو می کند تا تکنسینی که در منزل شما حضور پیدا می کند، داشتن خدمات تعمیر دوستانه و قابل اعتماد واقعاً طراوت بخش است. شما خدمات نمایندگی تعمیر وایت هاوس را به دوستان و اشنایان خود توصیه می کنید. ممنون که اینقدر صمیمی و صادق هستید. خدمات تعمیر نمایندگی وایت هاوس بسیارتخصصی و حرفه ای انجام شد و حضور تکنسین مفید واقع شد. به دلیل وجود تحریم های ایران ، شرکت وایت وستینگ هاوس نمیتواند به صورت مستقیم به مشتریان ایرانی خدمات تعمیر ارایه دهد لذا برای حل این مشکل جلوگیری شرکت وایت هاوس اقدام به همکاری با دفاتر منطقه ای مقیم نموده و از این  طریق اقدام به ارایه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری لوازم خانگی وایت هاوس در داخل ایران می نماید.تعمیر فوری نمایندگی وایت هاوس در تهران یکی از این دفاتر لوکال ، در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته اماده ارایه خدمات تعمیر محصولات وایت هاوس به مشتریان عزیز میباشد. 

تعمیر فوری نمایندگی رسمی محصولات خانگی وایت هاوس در تهران جز نمایندگان برتر تعمیرات وایت هاوس درایران اماده خدمات 24 ساعته و انلاین به مشتریان میباشد.میزان رضایت شما از کیفیت خدمات تعمیر و هزینه های تعمیر و قطعات وایت هاوس باعث شهرت ما در بین مشتریان شده است.

خدمات نمایندگی وایت هاوس در تهران

خدمات تعمیر نمایندگی وایت هاوس در تهران

نمایندگی تعمیر وایت هاوس در تهران

نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران

نمایندگی یخچال ساید وایت هاوس در تهران

نمایندگی ساید بای ساید وایت هاوس در تهران

نمایندگی لباسشویی وایت هاوس در تهران

نمایندگی ظرفشویی وایت هاوس در تهران

نمایندگی تلویزیون وایت هاوس در تهران

نمایندگی کولرگازی وایت هاوس در تهران

نمایندگی مایکرویو وایت هاوس در تهران

5/5 - (1 امتیاز)