مقالات

سه مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ها

سه مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ها

سه مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ها :

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم کم مصرف و اصلی اشپزخانه است. همچنین باعث صرفه جویی در آب و انرژی می شود. شستن ظروف با دست به هیچ عنوان بهتر از شستشو با ماشین ظرفشویی نیست

پس از بررسی نظرات مشتریان و تست 16 مدل برند ظرفشویی موجود در بازار که توسط  واحد تحقیقات شرکت تعمیر فوری  نمایندگی منتخب تعمیر لوازم خانگی بوش  در تهران انجام شد ،سه مدل از بهترین ظرفشویی ها  مورد تایید قرار گرفت.در این تحقیقات بهترین ماشین ظرفشویی از نظر عملکرد شستشو  و کمترین میزان خرابی و مشکلات تعمیر، کیفیت قطعات مصرفی به کاررفته ، برنامه های شستشو کاربردی ، میزان نویز و سروصدا هنگام کار دستگاه مورد ارزیابی قرارگرفت ،  دربین این سه مدل ظرفشویی ، ما ظرفشویی بوش مدل Bosch 300 Series SHE53C85N را به عنوان ماشین ظرفشویی مورد تایید توصیه می کنیم که در هنگام خرید باید آن را در نظر بگیرید.

در زیر به بررسی این سه مدل از بهترین ظرفشویی ها  میپردازیم

مقایسه سه مدل از بهترین ماشین ظرفشویی های بازار:

  درمقایسه بین این سه مدل ظرفشویی های موجود در بازار ، ما ظرفشویی بوش مدل Bosch 300 Series SHE53C85N را به عنوان ماشین ظرفشویی مورد تایید توصیه می کنیم که در هنگام خرید باید آن را در نظر بگیرید.

در زیر به بررسی این سه مدل از بهترین ظرفشویی ها  میپردازیم

مدل شماره یک ظرفشویی بوش

رتبه شماره یک ظرفشویی بوش

در رتبه شماره یک  این لیست ظرفشویی بوش سری 300 مدل SHE53C85N قرار دارد که در بین مدل‌هایی آزمایش شده  بهترین ترکیب از عملکرد  شستشوی  تمیز، ویژگی‌ها و کارایی های  مفید  را ارائه می‌دهد. ما از سال 2017 سری 300 را توصیه کرده‌ایم. انتخاب برتر ما تا قبل از سال 2017  

مدل  Bosch 300 Series SHEM63W55N بوده است

 قفسه‌های قابل تنظیم و جادار سری 300 SHE53C85N انعطاف پذیری بیشتری درچیدمان ارائه می دهد، بنابراین می توانید همه چیز را از ظروف گرفته تا قابلمه ها و تابه ها با ارتفاع بلندتر را در یک بار چیدمان بشویید.

 این ماشین ظرفشویی علاوه بر سبد کارد و چنگال در طبقه پایین خود، دارای یک قفسه سوم است که کارد و چنگال را در خود جای می دهد و همچنین ملاقه  یا قاشق های سوپ خوری  با گودی زیاد را در خود قرار می دهد.

 ماشین ظرفشویی بوش به اندازه ای بی صدا است که  در هنگام کار، صدایی  توجه شما را جلب نمیکند، مگر اینکه دقیق در کنار آن بایستید. مانند بسیاری از ماشین های ظرفشویی، این مدل نیز برای خشک کردن کامل ظروف پلاستیکی مناسب است ولی  برای خشک کردن ظروف پلاستیکی با جنس خشک و غیر قابل انعطاف مناسب نمیباشد.

 سری 300 SHE53C85N دارای  یک صفحه کنترل لمسی است که طبق آزمایش ما حتی در زمان خیس بودن دست  نیز به خوبی عمل می کند. ماشین ظرفشویی بوش  به گونه ای طراحی شده است که با اپلیکیشن Home Connect  بدون مشکل  کار میکند. می‌توانید از آن برای ردیابی زمان‌بندی چرخه برنامه شستشو استفاده کنید، یا به صورت اختیاری تنظیماتی را که اغلب استفاده می‌کنید ذخیره کنید. محصولات لوازم خانگی بوش سابقه مورد اعتماد دربین مشتریان دارد.

ظرفشویی بوش سری 300

مدل شماره دو ظرفشویی مای تگ maytag

رتبه دو ظرفشویی مای تگ مدل Maytag MDB8959SKZ  

یک ماشین ظرفشویی محکم ، ساکت  و یک پاک کننده قوی ظروف  است در آزمایش ما، تقریباً به میزان انتخاب بعنوان ماشین ظرفشویی برتر عمل کرد. قابل ذکر است که ماشین ظرفشویی مای تگ به دلیل برنامه های متنوع خشک کن حرارتی ، ظروف و اقلام پلاستیکی را بهتر از اکثر مدل ها (از جمله ظرفشویی بوش ) خشک می کند البته این ویژگی می تواند 30 تا 60 دقیقه به چرخه شستشو اضافه کند. قفسه‌های قابل تنظیم ظرفشویی مای تگ مدل MDB8959SKZ نسبت به قفسه‌های موجود در ظرفشویی بوش ، انعطاف‌پذیری بیشتری در چیدمان  ارائه می‌دهند.

اما قفسه‌ها فاقد نگهدارنده‌ لیوان های پایه دارهستند، که  در این مقایسه برای  انتخاب‌ بهترین مدل  ظرفشویی  درنظر‌ گرفته ‌شده ، و همینطور قفسه ها  به راحتی جابجا نمی‌ شوند. قفسه سوم  ماشین ظرفشویی مای تگ به طور قابل توجهی عمیق تر از قفسه سوم  ظرفشویی بوش  است. این برای قرار دادن لیوان‌دسته دار، لیوان‌ها و کاسه‌ها و همچنین ظروف بزرگ ‌تر مانند کفگیر طراحی شده است، اما فضای زیادی برای  قرار دادن ظروف تخت ندارد. وقفسه ها فقط با یک سبک از دستگیره تولید می شود.

ظرفشویی مایتگ مدل MDB8959SKZ توسط  کمپانی ویرپول  Whirlpool Corporation ساخته شده است، شرکتی که به دلیل شهرت بسیار زیاد در تولید لوازم خانگی مورد اطمینان و از نظر تعمیر قطعات و عیب یابی به تعمیرات راحت مشهور است  . این دستگاه  دارای یک سال گارانتی برای کارکرد قطعات و 10 سال گارانتی برای قفسه ها و وان استیل ضد زنگ  می باشد .

مدل شماره سه ظرفشویی میله mile

رتبه شماره سه ظرفشویی میله مدل G7106:

قیمت ظرفشویی میله تقریباً دو برابر گران‌تر از ظرفشویی بوش  است. با این حال، توانایی تمیز کردن استثنایی این مدل و ویژگی‌های بالا در شستشو ظروف ، با شهرت کمپانی  Miele  برای اطمینان از عملکرد صحیح ظرفشویی باعث میشود این دستگاه  ارزش خرید را داشته باشد .

 به لطف فناوری QuickIntenseWash Miele و گزینه Express Mode  که هر برنامه شستشو ایی را که انتخاب می کنید، مدت زمان ان را کوتاه می کند، ماشین ظرفشویی میله ، ظروف فوق العاده تمیز را ، در کمترین زمان شسته و تحویل شما می دهد. وقتی از این ویژگی ترکیبی ظرفشویی میله استفاده شود، حتی باقی مانده تخم‌مرغ‌ پخته شده را کاملاً تمیز می‌کند .کاری که سایر ماشین ظرفشوییها از انجام ان ناتوانند.

 قفسه‌های آن محکم  و جادار هستند و چیدمان ان راحت‌تر از قفسه‌های سایر ماشین‌های ظرفشویی هایی که آزمایش کردیم بود

ظرفشویی میله مدل G7106 از نظر ایجاد نویز و سرو صدا با 43 دسی بل ، بی صداترین مدلی ماشین ظرفشویی بود که آزمایش کردیم  و به سختی می توانستیم تشخیص دهیم که  ظرفشویی روشن است. در پایان یک برنامه شستشو ، درب آن به طور خودکار باز می شود، که به سرعت خشک شدن ظروف ( اقلام پلاستیکی) کمک زیادی می کند و یک ایکون روی صفحه نمایش روشن شده و اتمام کار را  به شما نشان می دهد. ظرفشویی  میله دارای دو سال گارانتی کارکرد قطعات می باشد. این طولانی ترین ضمانت کارکرد بین تمام  ظرفشویی های در لیست مورد بررسی ما است.

4.8/5 - (20 امتیاز)

یک نظر در “سه مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *