مقالات

مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی

مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی

مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی :

تجربه به ما آموخته است که چه قطعاتی را باید در انبار داشته باشیم تا رضایت  مشتریان خود را در  کوتاه ترین  زمان‌ بین تشخیص اولیه و تعمیر نهایی بدست اوریم. در این مقاله سعی داریم مشکلات رایج در تعمیر لباسشویی ال جی را با تجربه چندین سال سرویس ‌دهی و تعمیر لباسشویی ال جی در تهران، که دارندگان آنها مواجه بوده اند را بررسی نماییم

مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی;پمپ تخلیه

 

یکی از مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی پمپ تخلیه است که این قطعه در لباسشویی های ال‌جی بیشتر ازدیگر تولیدکنندگان لباسشویی دچارخرابی می‌شود. بسته به مدل خاص، می تواند به دلیل خرابی پمپ یا گیر کردن اشیا یا  تکه های پرز لباس داخل مجموعه پمپ تخلیه و فیلترها باشد.  همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، اینها تنها مشکلاتی نیستند که دارندگان ماشین لباسشویی ال‌جی در طول عمر دستگاه خود با آن مواجه می‌شوند. تعمیر فوری  تجربه و آموزش لازم را دارد تا هر اتفاقی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما بیفتد را مدیریت کند. تامین قطعات به طور خاص برای تجهیزات LG ما را آماده تعمیر ماشین لباسشویی شما در سریع ترین زمان ممکن کرده است. برای اطلاعات بیشتر، از طریق تلفن یا ثبت سفارش آنلاین برای خدمات سریع و دقیق با ما تماس بگیرید.

مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی ; سوئیچ سطح اب

یکی از مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی سوئیچ سطح اب یا هیدرو استات است  سوئیچ فشار یا سوئیچ سطح آب میزان آب وارد شده به وان شستشو را کنترل می کند. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به خاطر مشکلات در این قطعه  دارند مشهورند. هنگامی که به طور کامل یا متناوب از کار می افتد، دیگ  پر از آب می شود و پس از مدت کوتاهی تخلیه می شود. در نتیجه ، لباس های شما یک چرخه کامل را طی نکرده و به طور کامل شسته نمی شوند. تعویض سوئیچ تنها راه رفع مشکل  است.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، اینها تنها مشکلاتی نیستند که دارندگان ماشین لباسشویی ال‌جی در طول عمر دستگاه خود با آن مواجه می‌شوند. تعمیر فوری  تجربه و آموزش لازم را دارد تا هر اتفاقی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما بیفتد را مدیریت کند. تامین قطعات به طور خاص برای تجهیزات LG ما را آماده تعمیر ماشین لباسشویی شما در سریع ترین زمان ممکن کرده است. برای اطلاعات بیشتر، از طریق تلفن یا ثبت سفارش آنلاین برای خدمات سریع و دقیق با ما تماس بگیرید.

مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی ; لاستیک دور درب

یکی دیگر از مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی ; لاستیک دور درب یا اب بندی است  بسیاری از دارندگان ماشین لباسشویی ال جی از کپک زدگی درز این لاستیک ها شکایت دارند. شما با تمیزکردن مرتب این لاستیک ها  به جلوگیری از این مشکل کمک می کنید، اما به نظر می رسد دیر یا زود همه قسمتهای لاستیک درب کپک می زنند. تعمیر فوری می تواند با جایگزین این لاستیک اب بندی برای شما مشکل اصلی را حل کند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، اینها تنها مشکلاتی نیستند که دارندگان ماشین لباسشویی ال‌جی در طول عمر دستگاه خود با آن مواجه می‌شوند. تعمیر فوری  تجربه و آموزش لازم را دارد تا هر اتفاقی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما بیفتد را مدیریت کند. تامین قطعات به طور خاص برای تجهیزات LG ما را آماده تعمیر ماشین لباسشویی شما در سریع ترین زمان ممکن کرده است. برای اطلاعات بیشتر، از طریق تلفن یا ثبت سفارش آنلاین برای خدمات سریع و دقیق با ما تماس بگیرید.

ارور یا خطا لباسشویی الجی

برای اشنایی با خطاها یا ارورهای لباسشوییی الجی و نحوه رفع این ارورها اینجا کلیک کنید.

برای اشنایی با خطاها یا ارورهای لباسشوییی الجی درب از جلو  و نحوه رفع این ارورها اینجا کلیک کنید.

برای اشنایی با خطاها یا ارورهای لباسشوییی الجی درب از بالا  و نحوه رفع این ارورها اینجا کلیک کنید.

برای اشنایی با خطاها یا ارورهای لباسشوییی الجی خشک کن 100%  و نحوه رفع این ارورها اینجا کلیک کنید.

برای اشنایی با خطاها یا ارورهای مینی واش  الجی و نحوه رفع این ارورها اینجا کلیک کنید.

برای اشنایی با قطعات لباسشویی  اینجا کلیک کنید.

برای اشنایی با تاریخچه لباسشویی اینجا کلیک کنید.

برای اشنایی با 5 مرحله تعمیر  لباسشویی اینجا کلیک کنید.

4.9/5 - (20 امتیاز)

یک نظر در “مشکلات رایج و متداول در تعمیر لباسشویی الجی

  1. روزبه گفت:

    عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *